دلایل شکست شرکت های نوپا را بشناسید (قسمت دوم)
نوشته شده توسط : شرکت پدیده تبار

در دنیای کسب وکار امروز هر چه میزان شناخت شما از محیط و شرایط درونی و بیرونی سازمان‌تان بیشتر باشد، به همان میزان به موفقیت بیشتری در مدیریت کسب و کارتان دست خواهید یافت. در اینجا به بررسی دلایل شکست کسب‌وکارهای ایرانی و خصوصا نوپا اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

1- نام تجاری کسب و کار

تداعی شدن نام مجموعه‌تان به عنوان یک محصول می‌تواند مانع بزرگی در تغییر محصولات شما یا جایگزینی و ورود به بازار‌های جدید باشد. یا در برخی از نام‌گذاری‌ها مدیران از حوزه‌کاری خود که در بدو تاسیس شرکت در آن مشغول به فعالیت هستند استفاده می‌کنند، همین امر باعث می‌شود پس از گسترش سازمان و یا تغییر شرایط کسب‌وکار، شرکت نتواند به راحتی با نشان موجود وارد عرصه‌های دیگر اقتصادی شود. در نام گذاری کسب‌وکارتان زمان مکفی اختصاص دهید و از به کار بردن محدودیت های نام گذاری پرهیز کنید.

پدیده تبار شرکت آموزشی دلایل شکست شرکت های نوپا کسب و کار تاسیس شرکت سازمان گسترش دایناسوری نام تجاری کسب و کار شرکت های ایرانی روند تغییرات تغییر استراتژی خرید و فروش راهبردها استراتژی موفق محصول خدمات مدیریت بهینه سازمان برنامه ریزی مدون گروه های درون سازمانی پیشرفت سازمان فاکتورهای کلیدی فروش سهم بازار
برای ادامه مطلب کلیک کنید




:: برچسب‌ها: پدیده تبار, شرکت آموزشی, دلایل شکست, شرکت های نوپا, کسب و کار ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: