مرور خاطرات حسین محب اهری با همراهی آتیلا پسیانی
نوشته شده توسط : شرکت پدیده تبار

مردی که چهره‌ی او آیینه‌ی تمام نمای امیدواری است. حسین محب اهری به عنوان فردی که بارها با بیماری مهلک سرطان مبارزه کرده است را می‌توان یک الگو برای تمامی افرادی با چنین شرایط مشابهی، در نظر گرفت. دلیل این انتخاب را می‌توان در تک تک حرکت‌های این مرد مشاهده کرد. حس مثبت به زندگی، عشق ورزیدن به تمام زیبایی‌ها، دوستی‌ها، حس شوخ طبعی، تعدادی از مولفه‌هایی است که در زندگی این هنرمند جریان دارد.

ایشان در روز تجلیل خود در 22 آبان ماه که به همت شرکت پدیده تبار برگزار گردید، برنامه‌ی درمانی و بستری شدن خود در بیمارستان را با امید به آینده و شور و اشتیاق برای بازگشت هر چه سریعتر خویش به عرصه هنر بازگو کرد که موجب تشویق‌های پیاپی و شادمانی حاضرین شد.

برای مشاهده بیشتر صحنه‌های شیرین و دلنشینی که حسین محب اهری، شب تجلیل خود برای مخاطبان رقم زد، بر روی ویدئو ذیل کلیک نماید.

 

برای دیدن ویدیو برروی لینک زیر کلیک کنید

مرور خاطرات حسین محب اهری با همراهی آتیلا پسیانی





:: برچسب‌ها: پدیده تبار ، اخبار پدیده تبار ، اخبار هنری ، هنر ، هنرمندان سینما ، بازیگران سینما ، آتیلا پسیانی ، حسین محب اهری ، محب اهری ، درمان سرطان با تئاتر ، تئاتر ، تئاتر و سینما ، سینما ، تجلیل از هنرمندان ، تجلیل ، مراسم تجلیل ، تجلیل از حسین محب اهری ، ویدئو از بازیگران ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: