پنج مورد از مهلک‌ترین اشتباهات بازاریابی
نوشته شده توسط : شرکت پدیده تبار

اگر یک کارآفرین تازه کار هستید، و مطمئن نیستید کمپین بازاریابی‌تان درست پیش می‌رود یا نه، برای خواندن موارد زیر اندکی وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید هیچ یک از این 5 اشتباه مهلک و زیان‌بار را مرتکب نمی‌شوید:

 1- بی توجهی به برند:
 تلاش برای بازاریابی کسب‌وکاری که برندی ندارد مثل این است که بدون آنکه آدرس را در اختیار کسی قرار دهید در منزل خود میهمانی بگیرید. برند شما شالوده‌ای است برای هویت تان، هم در برابر مشتریان قدیمی و هم در برابر مشتریان  جدید. برند شما باید تمام پیام هایی که به بیرون منتقل می کنید را برجسته کند و در بر بگیرد، از محتوای وبسایت شما گرفته تا تصاویر بنر فیسبوک تان. وقتی افراد با برند یا لوگوی شما مواجه می‌شوند و یا به نحوه‌ی حرف زدن و حوزه‌ی تخصص شما دقت می‌کنند، در مورد ویژگی‌های خاصی از کسب‌و‌کار شما در ذهن‌شان ایده‌ای شکل می‌گیرد. بدون این ارتباط، داده‌ها و اطلاعات شما بی‌آنکه چیزی را در ذهن کسی تداعی کنند در فضا معلق می مانند. به علاوه، هرچه ارتباطات بیشتری بسازید، مشتریانتان بیشتر با برند شما آشنا می‌شوند، و احتمال خریدشان از شما بیشتر خواهد بود. بدون این حضور یا انسجام  منطقی نخواهید توانست چنین رابطه‌ای بسازید و حتی ممکن است بابت کاری که انجام می  دهید اعتباری عایدتان نشود.
 پنج مورد از مهلک‌ترین اشتباهات بازاریابی
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید




:: برچسب‌ها: پدیده تبار ، شرکت آموزشی ، آموزش ، اخبار آموزش ، اخبار پدیده تبار ، اخبار مدیریتی ، بازاریابی ، اشتباهات بازاریابی ، کارآفرین ، کسب و کار ، کارآفرینان ، اشتباهات فروش ، برند ، مدیریت برند ، کمپین بازاریابی ، وفادار سازی مشتریان ، بنر ، فیسبوک ، شبکه های اجتماعی ، پلتفرم ، اشتباهات کارآفرینی ، رفتار با مخاطب ، padidehtabar ، padidehtabar news ، education ، educational news ، entrepreneur ، content management ، business ، brand ، marketing ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: