11 نکته مهم و کاربردی جهت مدیریت زمان- بخش اول
نوشته شده توسط : شرکت پدیده تبار

توانایی مدیریت زمان بیشتر قابل توجه افرادي هست که در چند شرکت تجاري کوچک مشغول به فعالیت هستند و می‌خواهند از حد اکثر زمان ممکن استفاده کنند. ما در این اینجا قصد داریم که 11 نکته از نکات مهم و کاربردی مدیریت زمان را بیان کنیم که 5 مورد آن بخش اول و 6 مورد باقی مانده در قسمت بعدی ارائه خواهد شد تا با استفاده از این نکات بتوانید زمان خود را به بهترین وجه مدیریت کنید و حد اکثر استفاده را از زمان موجود برد. نکات کاربردي مدیریت زمان عبارتند از:

 

1- بدانید که مدیریت زمان یک دانش خودي است:

 

همان طور که می دانیم هر روز 24 ساعت است و این 24 ساعت ثابت است پس ما باید زمان خودمان را تنظـیم کنـیم . مـا هرگز نمی توانیم این 24 ساعت را کم و زیاد کنیم اما می توانیم با برنامه ریزي صحیح و مناسب میزان استفاده خـود را کـم یا بیشتر کنیم . همگی این قدرت را داریم که خودمان را مدیریت کنیم و می توانیم کارهایی را که باید در طـول 24 سـاعت انجام دهیم را برنامه ریزي کنیم.

 

 11 نکته مهم و کاربردی جهت مدیریت زمان- بخش اول
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید




:: برچسب‌ها: شرکت پدیده تبار ، اخبار آموزش ، اخبار مدیریتی ، اخبار پدیده تبار ، شرکت آموزشی ، آموزش ، شیوه های نوین آموزش ، آموزش به شیوه های نوین ، مدیریت زمان ، مطالب مدیریتی ، راهکارهای کاربردی مدیریت زمان ، برنامه ریزی صحیح و مناسب زمان ، برنامه ریزی زمان ، صرفه جویی در زمان ، تعیین در هدف ، طرح مدیریت زمان ، ابزار های جانبی مدیریت زمان ، چگونه زمان را مدیریت کنیم ، padidehtabar ، padidehtabar news ، new educational methods ، content management ، management news ، outlook ، time management ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: