سمی انیمیشن
نوشته شده توسط : شرکت پدیده تبار

 انیمیشن، هنر جان بخشی به تصاویر است که با بهره گیری از یک خط داستانی و شخصیت پردازی، بیننده را غرق در جهانی دیگر می کند. شرکت پدیده تبار از توانایی بالقوه این شاخه هنری در راستای توسعه آموزش بهره برده است.

 

 

 

 هنگامی که انسان ها متوجه شدند که چشم تا چند لحظه پس از مشاهده ی تصاویر آن را می تواند حفظ کند به فکر خلق یک محصول بی نظیر افتادند. ایده ی تصاویر متحرک که از روز اول جذابیت فوق العاده ای داشت و این جذابیت تا به امروز چهره ای متفاوت به خود گرفته است. آن ایده ی ابتدایی با ترکیب شدن با جدیدترین تکنولوژی ها، شکل بسیار پیچیده ای به خود گرفته و به عنوان شاخه ای از هنر، محصولی فرای تصور انسان به نام انیمیشن خلق شده است. گاهی اوقات جذابیت بصری محصولات تولید شده در انیمیشن به گونه ای است که افراد را فارغ از جنسیت و سن و سال، محو تماشای این هنر می شوند.

 

 سمی انیمیشن
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید




:: برچسب‌ها: پدیده تبار ، سمیتئاتر ، سمی آرت ، سمی انیمیشن ، سمیفیلم ، سمیموزیک ، آموزش کارکنان ، آموزش مدیران ، شیوه های نوین آموزشی ، روشهای نوین آموزشی ، مطالب مدیریتی ، آموزش در سازمان ، padidehtabar ، semitheater ، semifilm ، semimusic ، semianaimation ، semiart ، education ، learning ، training ، new educational methods ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: