پدیده تبار و ثبت یک بسته‌ی کامل علمی-پژوهشی-هنری
نوشته شده توسط : شرکت پدیده تبار

شرکت پدیده تبار در راستای توسعه‌ی فعالیت‌های خود در کنار سمیتئاتر با نگاهی دیگر به آموزش از رویکردهای نوین دیگر خود رونمایی کرد.

 

به نقل از خبرگزاری شرکت پدیده تبار، خانم دکتر زینب حبیبی تبار مدیر عامل این شرکت در مصاحبه‌ی خود اشاره داشتند:

 

فعالیت‌های انجام شده طی سال‌های اخیر در این مجموعه باعث شده است که بتوانیم امروز از تمامی شاخه‌های هنر برای اجرا و پیاده‌سازی محتوی علمی-پژوهشی در حوزه علوم رفتاری و به منظور اثر بخشی بیشتر بر یادگیری مخاطبان بهره ببریم. همانطور که در سند جامع سمیتئاتر که کمتر از چند ماه پیش رونمایی گردید، اشاره شد که برای رسیدن به ساختار جدیدی در آموزش باید از بهترین و خلاقانه‌ترین روش‌ها استفاده نمود.

 

وی در پاسخ به این سوال که پدیده‌ی تبار چه تجربه‌ی جدیدی برای مخاطبین به همراه داشته است، فرمودند: امروز به مدد خداوند متعال و همکاری تمامی اعضای خانواده‌ی بزرگ پدیده تبار توانسته‌ایم با ابداع سمی‌آرت، یک بسته‌ی کامل علمی-پژهشی-هنری-آموزشی در بخش آموزشی کشور به وجود بیاوریم و به جرات می‌توان بیان کرد که این حرکت علمی هم‌راستای فعالیت‌های انجام شده در سطح بین‌الملل است.

 

سمی آرت
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید




:: برچسب‌ها: پدیده تبار ، سمیتئاتر ، سمیفیلم ، سمی انیمیشن ، زینب حبیبی تبار ، شیو های نوین آموزشی ، روش های جدید آموزش ، تکنیک های جدید آموزش ، آموزش ، padidehtabar ، semitheater ، education ، training ، zeinab habibitabar ، سمیموزیک ، semifilm ، semianaimation ، semimusic ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: